luni, 10 octombrie 2011

Galaxy S III

      Cum unii dintre voi stiti, asta seara a aparut o imagine cu un slide Samsung ce prezenta Galaxy S III (cu un design radical si cu taste pe ecran - pentru a multumii Apple probabil). Eu personal nu cred in acest design desi specificatile sunt interesante: Exynos 4212 (32nm, HKMG, 1.8ghz, dual-core), 2gb RAM, 12mpx camera cu o apertura de 1/2.3" si senzor iluminat din spate (noul senzor Samsung ce permite inregistrare la 8 megapixeli la 30fps si inregistrare la 6 megapixeli la 60fps) si un ecran de 4.6" SuperAMOLED Plus HD. Acuma chiar daca mi-as dori ecranul dar la 4.3", camera si memoria RAM (lucruri foarte probabile pe SIII), imi doresc de-asemenea sa nu se renunte la design-ul actual (cu cele trei butoane, doua dintre ele cu senzori si led-uri) si imi doresc (de fapt cred pentru ca stiu dintr-o sursa sigura) un procesor quad-core (prima mea presupunere ar fi chip-ul quad-core din PS Vita foarte customizat sau o versiune foarte customizata de Tegra 3 - asta chiar daca Meizu va fi probabil primul pe piata cu procesor quad-core cu MX - daca nu e asa de scump...ma va atrage si pe mine). Ma rog mai avem inca mult de tras pana la MWC din martie, asa ca nu stii niciodata ce se va intampla. Wait and see!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu