duminică, 5 iunie 2011

Precizari

Vreau sa fac o mica precizare si o fac acum pentru ca tine de managementul efectiv al blog-ului. Acest blog a fost creeat de mine si doar de mine folosind, e adevarat, diverse template-uri sub licenta Blogger si Google.
Din moment ce acest blog imi apartine in mod legal, eu am dreptul de a posta pe el tot ce imi doresc, atata timp cat drepturile de autor nu sunt incalcate in niciun fel. Asa ca sfatuiesc pe oricine ultragiat in vre-un fel de continutul blogului meu sa mi se adreseze personal sau daca este chiar atat de "nervos" sa-mi scuteasca timpul si sa se adreseze Google. Pentru cei curiosi aceasta este adresa sediului Google:

1600 Amphitheatre Parkway
Mountain View
CA 94043

Inainte insa de a face un asemenea demers rog fiecare vizitator al site-ului sa deschida fereastra, sa ia o gura de aer proaspat, sa se gandeasca daca are vre-o proba in vederea sustinerii demersului efectuat si daca e asa sa-i dea drumul. Daca ajunge la concluzia ca nu detine aceste probe, il sfatuiesc sa scuteasca si timpul Google si sa ia un pistol sa se impuste in cap (ar face un bine omenirii).
Pe blogul meu sunt si articole ce nu imi apartin de fel. Toate drepturile de autor pentru aceste articole apartin scriitorilor lor originali. Eu nu obtin profit, si nu caut sa obtin profit de pe urma acestui blog asa ca ma incadrez in limitele legale.
Deasemenea. Pentru cei care au tendinta de a-mi spune ce sa postez si ce nu pe blog-ul meu ii sfatuiesc sa faca urmatorul lucru: sa-si deschida si ei un blog. Deocamdata acesta imi apartine mie si din punct de vedere legal nimeni nu imi poate impune ce sa postez si ce nu pe el.
In speranta ca ati inteles cele scrise mai sus va urez o zi buna si pentru orice alta nelamurire privind aceste precizari contactati-ma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu